ابزار طراحی لوگو ارزان و مورد نیاز
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
ابزار طراحی لوگو ارزان و مورد نیاز
سه شنبه 26 مرداد 1400 ساعت 14:38 | بازدید : 224 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

وقتی نوبت به ایجاد لوگو برای نشان دادن هویت و نام تجاری می رسد ، صاحبان مشاغل کوچک چندین ابزار لوگو ساز رایگان و کم هزینه طراحی لوگو ارزان در اختیار دارند. اما قبل از استفاده از این ابزارها ، صاحبان مشاغل باید تصویری از طرح رنگ ، فونت ، شخصیت و احساس برند داشته باشند تا مطمئن شوند که لوگو با نام تجاری کلی سازگار است.

DesignEvo

در DESIGNEVO.COM خرید کنید
DesignEvo یک ابزار طراحی لوگو رایگان و کم هزینه ارائه می دهد. به سادگی یکی از بیش از 10،000 قالب را انتخاب کنید ، آن را با فونت ، رنگ و موارد دیگر سفارشی کنید و ذخیره کنید.

بر خلاف برخی دیگر از سازندگان لوگو ، می توانید طرح خود را به صورت رایگان بارگیری کنید. با این حال ، رزولوشن محدود است و باید به DesignEvo اعتبار دهید. با 24.99 دلار می توانید یک تصویر با وضوح بالا را که می توانید به راحتی ویرایش کنید بارگیری کنید ، و با 49.99 دلار می توانید یک تصویر کامل با فایل های برداری و مالکیت حق چاپ را بارگیری کنید.

لوگو ساز Canva

در CANVA.COM خرید کنید
این ابزار محبوب که به افراد غیر طراح کمک می کند تا تصاویر قابل اشتراک گذاری ایجاد کنند ، همچنین یک لوگو ساز رایگان ارائه می دهد. شما می توانید از بین الگوهای از پیش ساخته شده انتخاب کرده و آنها را به دلخواه خود سفارشی کنید ، می توانید از مولد آرم هوش مصنوعی آن استفاده کنید ، یا می توانید المان خود را از ابتدا با عناصر موجود ایجاد کنید.

می توانید برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید و بدون پرداخت یک پنی تصاویر با وضوح بالا ایجاد و بارگیری کنید. با این حال ، اگر می خواهید از تصاویر خاص یا سایر عناصر طراحی استفاده کنید (هزینه هر کدام 1 دلار است) باید هزینه پرداخت کنید.

آرم ساز Wix

خرید در WIXSTATS.COM
این بستر توسعه وب به دلیل کمک به مردم در ساخت وب سایت های خود شناخته شده است ، اما به آنها کمک می کند تا لوگوها را نیز ایجاد کنند. Logo Maker پس از وارد کردن برخی اطلاعات ، مانند نام شرکت ، هدف ، رنگ مارک و فونت ، برای شما لوگو می سازد. سپس می توانید لوگو را به دلخواه تغییر دهید و سفارشی کنید.

شما می توانید برای یک حساب Wix ثبت نام کنید و یک طرح با وضوح پایین را به صورت رایگان دریافت کنید ، اما برای بارگیری نسخه با وضوح بالا باید از 12.99 دلار شروع کنید و بسته به نیاز خود از آنجا بالا بروید.

لوگو ساز Squarespace

در SQUARESPACE.COM خرید کنید
مانند Wix ، Squarespace همچنین در کمک به مردم در ایجاد وب سایت خود تخصص دارد و یک لوگو ساز رایگان ارائه می دهد. با این حال ، برای شروع ایجاد لوگو نیازی به ثبت نام در حساب کاربری ندارید. شما به سادگی نام کسب و کار خود را تایپ کرده و به صفحه ای منتقل می شوید که در آن می توانید یک طرح ایجاد کرده و سفارشی کنید.

نکته مهم این است که اگر می خواهید آرمهای نامحدود hi-res را به صورت رایگان ایجاد و بارگیری کنید ، باید یک حساب Squarespace با برنامه داشته باشید.

نگاه کن

در LOOKA.COM خرید کنید
این ابزار آنلاین از هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده می کند. در ابتدا نیازی به ثبت نام ندارید ؛ به سادگی نام شرکت خود را وارد کنید و سپس برخی از سبک ها ، رنگ ها و نمادهای لوگو را که دوست دارید انتخاب کنید. سپس این ابزار لوگو تولید می کند که می توانید به دلخواه تغییر دهید. با این حال ، برای مشاهده و سفارشی سازی لوگوی خود از شما خواسته می شود که یک حساب کاربری ایجاد کنید. اگر می خواهید لوگو را بارگیری کنید ، باید هزینه پرداخت کنید. بسته به نیاز شما قیمت ها بین 20 تا 80 دلار متغیر است.

لوگو ساز

در LOGOMAKER.COM خرید کنید
استفاده از ابزار Logo Maker رایگان است ، اما برای بارگیری طرح خود باید هزینه پرداخت کنید. می توانید یکی از 10.000 قالب آن را انتخاب کرده و آن را بر اساس نام تجاری خود سفارشی کنید. هنگامی که یک حساب ایجاد می کنید ، می توانید هر تعداد لوگو را که می خواهید طراحی و ذخیره کنید. با این حال ، اگر می خواهید یک لوگو را بارگیری کنید-که اگر می خواهید از آن در سایر مواد غیر دیجیتالی مانند کارت ویزیت استفاده کنید ، باید آن را انجام دهید-می توانید نسخه ای با وضوح بالا از آن را در JPEG ، PNG خریداری کنید. ، EPS یا GIF با قیمت 39.95 دلار.

این شرکت همچنین ضمانت "شما عاشق لوگوی خود خواهید بود" را ارائه می دهد. این شرکت می گوید که اگر از لوگوی خود راضی نیستید و کارکنان آنها نمی توانند به شما در رفع آن در 30 روز کمک کنند ، پول شما را پس می دهند.

خدمات لوگو رایگان

در FREELOGOSERVICES.COM خرید کنید
خدمات لوگوی رایگان کمی اشتباه است. بله ، می توانید لوگوی خود و سایر مواردی را که از لوگو استفاده می کنند مانند کارت ویزیت ، بنر و موارد دیگر ایجاد کنید. با این حال ، هنگامی که لوگوی مورد علاقه خود را ایجاد می کنید و می خواهید از آن استفاده کنید ، باید 39.95 دلار برای آن هزینه کنید.

با این وجود ، استفاده از این ابزار بسیار آسان است. به سادگی متن لوگوی خود را وارد کنید ، یکی از هزاران طرح را انتخاب کنید ، لوگو را با رنگ و طرح خود سفارشی کنید و فایل خود را ذخیره کنید.

سوالات متداول
ابزار Logo Maker چه کار می کند؟
یک ابزار آرم ساز به شما در طراحی لوگوی شخصی یا تجاری شما کمک می کند. به طور معمول ، ابزارهای سازنده لوگو برنامه ها یا نرم افزارهای تحت وب هستند که در رایانه خود بارگیری می کنید. این قالب ، انتخاب رنگ ، تصاویر موجود ، فونت های مختلف و ایده های طراحی را برای کمک به شما در ایجاد یک لوگو ارائه می دهد. هنگامی که انتخاب خود را انجام می دهید ، تکمیل لوگوی شما تنها چند دقیقه طول می کشد.

چه زمانی از ابزار Logo Maker استفاده می کنید؟
اگر می خواهید یک لوگو برای کسب و کار خود ایجاد کنید اما به الهام از طراحی نیاز دارید ، ممکن است بخواهید از یک ابزار آرم ساز استفاده کنید. ممکن است بخواهید الگوها ، رنگ ها و ایده های طراحی را قبل از نهایی شدن لوگوی خود مشاهده کنید. شما همچنین می توانید از ابزار لوگو ساز برای صرفه جویی در وقت به جای ایجاد لوگوی شخصی خود و یا پرداخت هزینه ای به شرکتی برای انجام این کار برای شما استفاده کنید. مثال دیگری که در آن از ابزار لوگو ساز استفاده می کنید موارد غیر تجاری مانند لوگوها برای تجمع خانواده a است

پرپرل

چه جایگزینی برای استفاده از ابزار Logo Maker وجود دارد؟
برخی از گزینه های جایگزین برای استفاده از ابزار ایجاد لوگو عبارتند از:

ایجاد لوگوی شخصی خود
کمک گرفتن از لوگوی خود از یک دوست هنری یا یکی از اعضای خانواده
استفاده از لوگویی که قبلاً ایجاد کرده اید
استخدام یک هنرمند برای ایجاد لوگوی شما
استخدام طراح وب برای ایجاد لوگوی شما در کنار وب سایت شما
چگونه بهترین ابزارهای مقرون به صرفه یا رایگان لوگو ساز را انتخاب می کنیم
ما قبل از انتخاب ابزارهای برتر ، بیش از دوازده ابزار مقرون به صرفه و رایگان لوگو را بررسی کردیم. ما ابزارهای سازنده لوگو را بر اساس قیمت ، سهولت استفاده ، گزینه های سفارشی سازی و قالب های آنها بررسی کردیم. ما همچنین موارد دیگری را که شرکت ها ارائه می دهند مانند تصاویر و کارت ویزیت با وضوح پایین و بالا در نظر گرفتیم.

thebalancesmb



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 282
بازدید کل : 2699
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 282
:: بازدید سال : 1233
:: بازدید کلی : 2699